Grövelsjön

.. åkte jag, Adina. Agge, Tiiz och Jim till igår. Det var mysigt och roligt. Bastade och drack något glas vin. Jag och Agge la oss skapligt tidigt ändå, va skit trötta. Plus  att jag sov på vägen dit.
Det dryga va att vi kom försent imorse, hm, ett minus där, men ångrade inte att vi åkte dit egentligen, de är väl bara de att dansen är viktig - hatar att komma försent:)

Kom nyss hem, Madde skjutsade mig. Läskigt att åka med folk som nyss fått körkort, gick skit bra, men de är så ovant när man själv brukar köra :)
Nu sitter jag hemma, dricker blåbärssoppa och kollar tv. Mumma.
Schlager med Micka ikväll? Sen jobba, och imorgon dansa igen, sen grekmys hos Per Svälas!

Adjö
- gullet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0