hemma!

 Kom nyss hem från jobbet! Uh va jag är konstig i huvet alltså.. var jätte trött igår hos Ida när vi va där och fikade, några ur klassen, höll på att somna. Har druckit 7 kaffemuggar i natt och det är INGET att rekommendera vill ja lova. Mår konstigt, men hade jag inte gjort det hade jag inte klarat av natten.
Robinson va bra igår, en lite seg början men jag längtar redan tills nästa lördag! Robinson 2009 blir nog super kul när de väl kommer igång.

Ingen dansträning idag. Ska nog träna lite själv dock. Måste lära mig Take my breath away.. en dans som jag gör med Sabinas grupp inför Älvdalen. Det är den dansen jag gör sämst, måste tränas !

Äta upp min fil nu, sen duschen, sen soooova
- skönt att man är ledig nästa helg! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon :)

2009-03-22 @ 08:34:53
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0