På rymmen

Adina och jag for till Borlänge en runda.

Som vanligt gjorde man av med lite för mycket pengar men men sånt är livet!
Hittade en ny plånbok eller ja, en slags väska ni vet, men ja tänker använda den som plånbok, ett linne, två par shorts, örhängen och två par skor m.m ..  ett par röda pumps som ja älskar :) gud så fina de var! Finns även ett par svarta där som jag fortfarande suktar efter.. skor kan man aldrig ha för många utav!
Köpte även ett gulligt partylinne till mamsen och ett par matchande örhängen :P

Har sammanlagt druckit 8  muggar med kaffe sen inatt. Tror ni jag såg gröna marsmänniskor idag eller ? ... som man bäddar får man fan i mig ligga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0