Skolan

"pluggar" på skolan nu .. haha. Facebook blev det lite nyss. Äh kan ju inte vara seriös jämt.. haha.

Jag och Karro ska skriva engelska "uppsats" idag .. vet inte riktigt om de borde kallas uppsats.. hur som helst borde jag nog bli liiite seriösare just nu.. vi kan nämligen inte så himla mycket om det vi ska skriva om.. kan bli komplicerat.

Aja, åker bort i helgen. Ska bli skönt att möjligen hinna plugga ikapp lite och bara vara. Släppa allting lite och vila bara. Vart inte mycket lov för min del på lovet, men de är väl självförvållat.
Ska slänga in ett brev på stan också innan ja åker hem idag.. har beställt en klänning. Hoppas den inte är slut i lager:) Ska även börja införskaffa mig lite bikinisar nu.. kommer ut så himla många snygga nu. Det svåra är att man inte vet hur dom sitter när man ska beställa.. vill gärna ha olika storlekar på toppen och trosan så ... men vi får se då:)

Är bra med en blogg har jag kommit fram till. Man får tänka högt och diskutera med sig själv, det kan ju aldrig vara fel ? :P Man får ju trots allt bäst svar om man frågar sig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0