Torsdag.

Va bort till Agge igår, nu har bruden äntligen fått körkortet! Grattiiiiiiiis!
Så glad för din skull hörru (: Jätte mysigt ! Köpte en tårtbit och en blomma på stan igår och så åkte jag bort till henne med det :) Glad blev hon och det var ju roligt! Stannade ho shenne på lite fika och sen körde vi runt lite på stan. Kändes konstigt att inte sitta bakom ratten tycker ja :) men nog är det skönt nu när man bara kan börja glida med och slippa köra ? :P haha. Jag är ju född så tidigt så blir ju fel när Agge fyller 18 blir ja 19 nästan. Så själv har jag snart haft körkort i ett år :S aja tiden går ju bra fort, men grattis grattis!

Var inte många på skolan idag heller. I klassen alltså. Några for till Uppsala på högskolans visning, jag tvekade i sista stund, orkade inte gå upp så tidigt och åka iväg.. eller mja, jag kände mig inte så intresserad heller.
På matte lektionen på morgonen va vi tre pers :P På sceniska produktionen va vi också färre än vanligt, sen var det samhäll, såklart få där också :) och sen på engelskan va vi också tre! :P haha. Men det va ju bra det med(:

Nej nu ska jag käka lite riskakor,.. Coop´s egna (dom luktade trä.. usch?) och nötter.
Krya på dig Karro! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0