Martina.Cecilia.Therésé.Forsberg


Sov dåligt inatt och har varit en rolig men konstig dag idag.

Fått lov att stryka några från intro-numret till uppvisningen på skolan. Eftersom alla aldrig är där ansåg en av våra balettlärare att de är såhär det blir nu, annars kommer vi aldrig hinna lära oss riktigt. Bra tycker jag, annars blir allting halvdant.
Uppvisnings dagarna: 25-27:e mars. Bara nästan 2 veckor kvar nu.
25:e är för nior, den 26:e klockan 12.00 för elever på skolan - samma kväll för allmänheten ca 18.00 och 27:e för elever på resurstiden, så tror jag vi har sagt nu. Kom och kika ( :

Ska gå och spåna nu på mitt handskrivna-personliga brev till en högskola nu.. ska spåna fram något bra: )

Måste bara berätta en rolig grej som hände på denna "perfekta och mysiga" dag.
Självklart går jag in i matsalen idag och sätter mig vid några trevliga tjejor i klassen(Ida
http://wahlgrenida.devote.se, Millan http://nomercy.devote.se & Jossa http://josefineborg.devote.se).. sätter brickan på bordet och sätter mig sedan på en ... TRASIG STOL ?:P Den har alla fyra träbenen som en stol har, det lite kluriga var att ett av benen liksom gick att snurra runt på så man kan säga att stolen hade tre ben. . självklart var det just den stolen jag tog och med min vanliga tur druttade jag alltså på röven.. i matsalen och jag antar att folk lär ha undrat vad det var för fel på mig.. det roliga var ju också att det tog några sekunder innan vi fatta va som hände? haha. Aja, min vanliga tur ? Den som satte dit mig, om han/hon nu fanns där just då så lyckades personen rejält i alla fall med att få mig på arslet... 
..haha aja! Nu kan ni återgå till eran perfekta tillvaro. Adjö!


.. usch fick precis ett sånt danssug. Ska bli så roligt att uppträda i Älvdalen.

... usch fick precis ett sånt danssug. Ska bli så roligt att uppträda med Showesset igen. Älvdalen nästa! 25-26/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0