Bara 2 veckor kvar

.. på ett ungefär, sen är vi fria

Skön dag i skolan idag, fint väder och har klippt gräs & gått en promenad. MusikÖverGränserna imorgon, ska bli roligt.


Jag känner mig inte på topp idag för 5 öre. Stör mig på min kropp och allting därtill. Dags att göra något åt saken. Känns som om jag har PMS fastän jag inte har det. Lite negativ idag med andra ord. Osäker på det mesta känner jag.. rädd att saker och ting ska bli som det varit.
Förlåt att jag anklagar dig för att vara annorlunda när det kanske är jag som är det. Jag blir osäker och ledsen bara..  har mått så bra ett tag nu och orkar inte gå tillbaka i samma ruta. Lite irriterande. Är riktigt glad att du ville ändra på dig, och att du sa det själv. Glad att du ville tillbaka till mig och att du lät mig ta den tid ja behövde. Men idag känner jag mig knäsvag.. förlåt. Någonting känns konstigt, jag orkar inte bli lämnad igen, det är väl det. Imorgon är en ny dag och jag orkar inte känna såhär.. man kan inte vara på topp jämt men jag vill vara lycklig nu, men du måste förstå att jag aldrig kommer att glömma saker som varit förr.. jag är starkare nu och det är du också, men du måste visa för mig så jag förstår att du fortfarande menar allvar. Jag blir rädd för minsta lilla.. 
<3


((  t i n a  ))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0