^ ^

Har lämnat in resten av projektarbetet idag och nu får det vara klart.
Har även haft ett matteprov i B-kursen som var det sista. Har också haft ett litet prov i engelska + att jag redovisat klart i samhällen idag vilket inte riktigt gick som jag trodde men men nu får det vara bra. Ett sista "prov" imorgon bara och sen är jag klar! :D Arbetsmiljö & säkerhet imorgon alltså .. så det blir det sista.

Jag ska snart ner på stan och sola snart, sen blir det att träna och även plugga lite inför "provet".
Bara två dagar kvar till balen nu, det ska bli mysigt.





- det kändes som att vi började ettan alldeles nyss <3 esdn06

Förra fredagen:


- millan och jessica pussar mig^^
 .. från en mysig brännbollsafton med klasskamraterna som slutade med att man inte kom ihåg allt för mycket ^^ haha







Lördagen:


På lördagen skulle tjejorna visst dra på Wasa.
Jag ville hemskt gärna bara hem till mamma och äta tacos men.. äh jag hängde på jag också, efter att varit och shoppat i Borlänge hela dagen med mami :D


- fick bara lov att knäppa kort på balens sötaste par också:) Runken & Anna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0