Helgen

I fredags åkte jag och Ida och Karin som sagt till Lina och Carro för att sova över och så var vi på audition igår :) Det var jätte roligt och vi var skit bra :D haha klart man gör missar men sånt som händer under press. Men allvarligt så gick det faktiskt bra för alla oss, tyckte då jag.
Efter det var jag med på Zandra Kadfalks morbrors 50års kalas i kråkberg. Hjälpte till i köket o.s.v :)
Idag har vi varit i skolan och tränat lite eftersom jag inte är med på föreställningen imorgon... åker ju till Norrtälje inatt på intervju.

Grattis Norge, till första platsen på Eurovision Song Contest 2009!
Alexander Rybak med Fairytale!! Kunde inte bli bättre
Nu ska jag kolla reprisen på Americas Best Dancecrew.. sen blire att klippa gräs och ta en promenad.
Adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0