Helt jävla otroligt?

Hade en rolig kväll igår, kommer dock inte riktigt ihåg att jag och mamma hade nå diskussioner om vad de nu var mamma sa.. haha, ja skulle laga tacos å grejer men kom aldrig längre än till soffan där ja spillde Ben & Jerry´s på mig själv.. haha
Nu ska jag strax bege mig till Borlänge.


- jag anser inte att det jag gjort varken var medvetet eller av någon anledning, vad är det jag ska tänka över? Jag vet att jag mår bra med dig i nuet och jag vill inte förstöra det? Jag får väl be om ursäkt men jag fattar inte varför det här är värre än vad du gjort. Helt jävla otroligt tycker jag. Varför är det hela tiden jag som ska bevisa något?
Hm.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0