MÖG

Yes, då har vi avklarat föreställning i Musik Över Gränserna, både för nior ( 13.00 idag ) och även nu på kvällen för allmänheten ( 19.00 ).
Imorgon är det för elever på våran skola. Några elever gick ikväll men dom har en andra chans imorgon också, KLOCKAN 13.00 som idag, ifall dom gillade oss :D vilket jag hoppas!
Jag, Jossa och Karro dansar med skidgymmarna.. haha det är något man inte kan missa! Vi tre står bakom dom och dom visar vad dom går för för publiken längst fram! Dom är skit duktiga faktiskt! Go for it!

"ESDN06 EXTENDED EDITION" :






Grattis Jessica Hellström som kommit in på sina drömmars musikskola i Hammarby! Gullungen skickade mig nyss ett sms om nyheten och jag önskar dig lycka till i framtiden! <3


Faktum är att jag såklart önskar alla flickor i klassen lycka till i framtiden, det är bara två veckor kvar nu och tiden har gått snabbare än vi trott
.
... blod, svett och tårar är något vi offrat för varandra/med varandra och vi delar ett antal minnen tillsammans.. jag kommer aldrig glömma er, ni har alla en plats i mitt minne.
Jag hoppas att alla era drömmar slår in, ni är underbara <3 ESDN06

-(( tina ))-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0