Ni har missat en del !

Har inte skrivit blogg på ett tag nu så, ja ni har missat en del av vad som händer och sker i mitt liv. Uj uj händer grejer här.
Äntligen färgat håret idag, väldigt mörkt dock, men hellre det än det jag hade tidigare:) Och nästa tisdag ska håret ytterligare fixas en aning.. hoppas det blir bra.
En hel del händer och fötter på skolan också(haha). Föreställning igen på måndag kväll, samt tisdag 13.00 - för lektionsfria elever. Måndagen missar jag dock.. ska till Norrtälje hela dagen på antagningsintervju. Spännande. Jag vill verkligen in där. Sägs vara en jätte bra utbildning.. usch, hoppas hoppas!
Och på lördag är det audition i Falun på Musikkonservatoriet. Jag, Ida och Karin ska sova hos Lina :) Eftersom det är antagning hela dagen så ska vi sova hos henne :) ska bli mysigt!
Och nu på torsdag drar jag till Borlänge en vända för att förhoppningsvis få hem min balklänning. Orkar inte åka dit nå mer för att krångla. Så hoppas jag får med den hem ni på torsdag :) Ska även dra hem Jockes kravatt och väst:) vi blir nog så fina så ! :D

Nej nu blir det en smörgås, sen träna lite + plugga islam :P
Adjöö ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0