Filippa Maria Björkkvist Frost 2009-11-07

Idag var vi på dopet till Rebeckahs och Magnus dotter:) Så himla liten och söt.
Anna Frost och Sofie Lampinen sjöng och det var underbart. Jätte duktiga var dom.

Var till morfar tidigare och bytte däck på mammas bil. Haha morfar är den som får hjälpa oss med allt. Stackaren..
Drack en kopp kaffe och for sen till Agge för att dra med henne och Karlsson till Andreasgården där dopet höll till.

Nu ska jag åka tillbaka till morfar med mamma för att fika åter igen hos morfar.. fira lite farsdag.. även fast det är imorgon?
Senare under kvällen ska jag skjutsa far min till Orsa, när han är klar på hockeyn. Sen blir det att dra hem till Adina, och sen vet man aldrig vart vi hamnar. haha..

Ha det gött.


- saknar mitt långa hår.. men snart så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0