iiish

Det är redan november och mycket har hänt. Halloween har passerat, Karro fyller 19 imorgon, snart blir även Agge 19 också. IATA går inge vidare för mig just nu, jag är alldeles för slö. Måste ta tag i saken innan det är försent.
Jag är trött och sliten. Saknar Mora och har inget sinne för plugg just nu över huvudtaget.
Ja, lite negativ är jag just nu. Finns massa anledningar till det..



What have I become?
- är massa less på mig själv. Ni anar int, usch



- efter regn kommer solsken, right?

Kommentarer
Postat av: Bettie

Hej,

Du har ingen lust att besvara min fråga som jag ställde förut?

Skulle verkligen vara jättesnällt och till stor hjälp!

/Bettie

2009-11-02 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0