Solen lyser i alla fall in idag

Mardrömmar inatt också.. vad är det som spökar ständigt i skallen tro? haha mamma ringde och väckte mig. Tyckte jag skulle skaffa en drömfångare. Söt hon är.. saknar Vinäs. Så det är när man är mammasjuk antar jag.

Men att ständigt sova oroligt är inte skönt de inte.. lägga mig tidigt ikväll.
Kunde inte somna igår eftersom det var röj i källaren. Sjukt vad dom spelade inatt alltså. Pumpade bas till minst tre tror jag.. haha man ska inte klaga, dom hade säkert kul. Linda och Emma kom ju och knacka på.. lite knack var dom ju :) tyckte jag skulle med ut men nää, jag myste med sallad framför tv:n.. varken Fierza eller jag var partysugna igår.. skönt att ta det lugnt ibland också.



Promenad idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0