Transformers, grymt bra/rolig film faktiskt


Jag ljög för er tidigare. Blev inte att sova tidigt ikväll.. jag är fortfarande vaken.. tror ni jag kan sova? nepp

Kom från Fierza för en stund sen. Vi kollade på Transformers och myste med Sofie, Sanna, Marie och Emma. Fierza och Sofie cyklade till donken.. jag fick iaf Ben&Jerrys så kvällen blev gjord. Längesen man käkade glass. Det satt bra i min tomma mage.

Skönt med en helg utan alkohol och krog faktiskt. Men nästa helg blir det nog utgång. Åker till Mora på torsdag.. faktiskt. På onsdag blir det New Moon. Lika bra att hålla sig sysselsatt..

Promenad och plugg imorgon. Blev promenad idag, dock inge plugg. Tar det imorgon.
Bara en vecka kvar till flytten nu.. skönt

Några timmar framför Mtv nu.
- I´m fucked up, how are you?



Kommentarer
Postat av: Micha

Fin bild :)! Mindes att du sagt att du har en blogg, jag hittade den :)

2009-11-26 @ 19:06:31
URL: http://michaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0