Vad är det med mig.. jag har vänt på dygnet tro?^^

Kul att du ringde mig pappa, det var ett tag sen vi pratade. <3



Somna inte förrän runt två inatt heller.. jälla siit. Tror det sitter i lite sen jag jobba natt sist, det måste vara det :S

Var hos Fierza igår kväll och pluggade inför geografi-provet. Sydamerika/Centralamerika den här gången. Alla öar å sånt skit.. men gud så roligt det var att umgås där:) Kollade på dom desperata hemmafruarna och snacka lite. Sofia, Micha, jag, Fierza, Sanna, Sofie och Marie en stund. Tyckte man lärde sig mycket när vi förhörde varandra.

Fy fan vad kul jag hade för mig själv igår när jag dansade! Musiken på max i lägenheten och körde järnet.. blev helt slut lagomt tills jag skulle gå bort till Fierza. Låg och tänjde lite medan vi förhörde varann, vigheten är inte borta, nej nej.
Ska kanske ha lite dans med några av tjejerna på söndag när jag kommer tillbaka hemifrån, i sporthallen:) det kan bli skoj!

Agge, du är så söt:) Hon ska boka min sistaminuten biljett hem ikväll, jag ska på bio, så hon är söt och ska göra ett försök åt mig ^^ Tack så mycket<3
New Moon ikväll då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0