Travel Education Centre

Hej, mitt namn är Martina Forsberg och jag är resekonsult..hmm.. resekonsult.. RESEKONSULT! Har så svårt att tänka tanken på mig som resekonsult, men gud så kul det ska bli att komma ut i världen!! Det här yrket kommer nog passa mig bra.




Idag har det varit en händelserik dag, men ändå inte:

Har sagt upp min nuvarande lägenhet, ska flytta in i en annan 1:a december. Kommer nog kunna göra den ganska mysig och den är billigare än den jag har nu så ... bra bra
Har fått mycket gjort i skolan så har även hemstudiedag imorgon.. skönt. Lekar klockan 13.00 !
Har varit och handlat godis för jag blev så sjukt sugen.. men efter att ha slitit hem kassar med mat och grejer så va ja inte så sugen längre.
Har pratat mycket i med mamma, Agge och Karro idag:) Med Melina och Anna Forslundh på msn :) Alltid trevligt att prata med damerna!<3

Jag har även gjort det viktigaste på en vardag/skoldag. SLAPPAT












Norrtälje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0