Glad påsk kära vänner


Sjukt skönt att vakna upp i lilla Mora en gång faktiskt. På lördag är det utgång med tjejerna<3
 ---

Påsken är här och ännu ett år tillbringas i lilla Vinäs. Imorgon kommer morfar, mormor och assistent, Carina och kusin Rasmus, syrran och hennes kille hit och äter middag.
Självklart kommer jag, Linn och mamma också att delta :)


Idag har jag klippt lugg :) Tack Anna och förlåt att jag var så himla sen !
Försov mig imorse när jag skulle få iväg Linn till skolan.. vaknade 8:50, och taxin stod redan på gården!? PANIK!
Kutade upp och väckte Linn, klädde på henne, borstade hennes hår och allting på 5 minuter.. stackaren. Sen slarvade jag såklart bort mig på eftermiddagen också.. då jag egentligen skulle befinna mig på Sundets Ridklubb senast 12.10 för att titta på Linnens ridlektion.. jag kom sjukt sent.. Åkte hem och gav Linn årets kram. Kramade henne hela dagen idag. Så sjukt pinsamt att jag glömt något vi planerat i en vecka ! Som ursäkt för att jag glömde henne fick hon bestämma vad vi skulle hitta på .. så vi bakade chokladbollar och har nyss kommit hem från IcaMaxi där hon köpte en tidning och en bok + mat på donken.. såklart så känns det fortfarande jätte mycket i mitt eget samvete men men .. vad göra .. ?


Jag har iaf hunnit skala 7 kg potatis som jag lovade mamma, plockat ur och i diskmaskinen och lite så .. tur att man inte glömde allting i alla fall.


Så nu sitter jag här, ska troligtvis snart köra mami till jobbet, kanske hämta storasyrran och kanske ta en kaffe med Padde, vem vet ?


Ha en trevlig kväll alla, Campus - jag saknar er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0