Ledig tisdag!


Imorgon fyller frostanna 20 år så ni vet :) grattis i förskott hjärtat! <3
Längtar till helgen !




Jag fick glädje-rus imorse. Eller egentligen inte. Fick dansabstinens. Började med att kika på Stomp the yard.. sen blev jag skitförbannad för att jag missade Last Bounce, som gick i helgen. Sen arg igen för att jag inte dansar på lektioner längre .. så, jag kutade ut i skogen.
Dansade och hoppade som aldrig förr, skönt vare. Med solen i ögonen, vinden i håret och RnB i öronen blev det en sjukt bra morgon.
Väl hemma rann svetten om mig så drog in i duschen direkt,.. fick sen lov att städa erkände jag(efter mycket "om.." och "men.."). Bäddade rent sängen, diskade och dammsög. Nu äre fräscht igen!

Nu käkar jag lunch och snackar med denna pysen


- världens bästa Gomba!



Nu regnar det på mitt snetak ser jag. Ska se film.. Step up 1 eller 2 ? .. ska fixa hem nå fler dansfilmer också.
Dans är mitt liv, vart tog det vägen? Jag ska börja igen. Snart så..

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0