We don't celebrate sundays .. ?


Go mooooroon go moooroon!

Här sitter jag, kikar tv, lyssnar på Nickleback, dricker flädersaft och käkar nötter.
Vad händer idag ?

Jo: Städa, plugga kundservice, diska, tvätta ?

= söndags arbete.. slit. Suck




Helgen har varit kul:) blev för full i fredags där.. inte såå illa egentligen men ändå för mycket.

Igår var det bättre:) Vi förferstade hos Marie, sen gick jag, Joe, Linda och Max hem till Max. Kollade fotboll, drack öl och lyssnade musik. Sen kom även Vijona, Hanna och Fierza :) Slutade med att Fierza, Max och jag gick på Teatern där Robban, Emma och Sanna var! Det var kul att få dansa lite. Grymt!
Efterfestade hos mig, Robban gjorde varma mackor och jag och Max drack vin :P hahahaha
En skön lördag med andra ord :)


Jag saknar dock min mor och syster så jag spyr snart !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0