Awake, missing the guys, .. weakness

Fierza, Michael, Timmy, Jocke och alla er andra, hoppas ni har det bra kvar i Norrtan och att ni får en skön jul!
<3



Gullungarna skickade mig en bild de tagit tillsammans när jag åkte hemöver igår. Fierza pussade sönder mig och Michael var med och sa hej då. Jag saknar er, okej ?!

Hur som helst så var resan dryg.
Åkte in runt 14:20. Byte från buss 677 till 676, byte från buss 676 till tunnelbana från Tekniska - T-centralen.
Skit tunga väskor, mycket folk, alla ska fram och går in i en. Men men .. hur som helswt så köpte jag min "bakismat" på Burger King och gick sen till Cityterminalen för att hets-svepa maten och kasta mig på MasExpressen.
Sicken dag ?!

MasExpressen var sen så slutligen va jag hemma runt 21:50 när då mami kom och hämtade mig.
Känns skönt att vara hemma men ändå inte.

Linn fyller 19 långa vintrar idag. Tiden går så snabbt att jag inte förstår det själv alltså. Shit.
Var precis upp och gav henne frukost på säng och lite presenter. Jag och Sandra.

Ska hämta Sandra från plugger 11:20, åka på Kappahl och dona lite, åka ner på stan.. hämta Linn 13:00, ta en fika tillsammans på Kaffestugan och sen hämta hennes tårta för att sen dra hem igen.

Fika med lite släkt runt 16:00.

Och till råga på det, jobbar natt fredag, lördag & söndag så min helg ska bestå av att göra klart tentan som ska vara inne på söndag 21:00 senast och sen då jobba.. och träffa lite godingar hoppas jag :)

Ska in på Resecity och säga hej idag också tänkte jag.

Mycket nu, but I like it.

När jag sen anländer igen till Norrtälje/Campus ska jag visst bli bjuden på middag och bio, suveränt :)





people change.. or do they?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0