hopes, dreams and plans


Drömmarna började öka jävligt mycket efter arbetet idag.
Vi gjorde ett incentive-program/resa till ett företag, för deras tio bästa säljare. En slags belöningsresa.


Jag tog såklart O'ahu, Hawaii.
Skämde bort mina resenärer med ett hotell alldeles vid stranden på Waikiki Beach, nära Honolulu.
Fick skämma bort dom för 35-40 000 kr/resenär så det var bara att skämma bort dom och köra på!
Allting skulle ingå. Aktiviteter och måltider.. allt!

Så jävla kul.. fan vad jag skulle vilja åka på den resan.
Vill verkligen åka dit och jag ska verkligen göra det.

Nästa vinterhalvår om jag inte har någon jobb då ännu.


Började med arbetet redan igår så jag blev klar ganska snabbt idag och började därför fundera på praktiken.

Snackade sen med Hans om praktiker på DMC's .. så idéerna började spruta!


Gick hem och nu har jag och Fierza mailat runt!

Skickade massa mail till länder världen över.. pepp !!






MARTINA

Kommentarer
Postat av: Fierza

hallå, vart e du någonstans? jag bara sitter här i mörkret.. tv:n är på, men inget ljud. facebook är framme, men inga roliga online. jag har verkligen något i ansiktet. fuck skolan vi har ett liv att leva..

2010-12-09 @ 14:39:05
URL: http://fierza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0