måndag.. eller va ?


Flummig måndag. fyyfan haha


Somnade kanske 5 nånting i natt..
 - snurrade runt i sängen
 - lyssnade efter konstiga ljud
 - tittade i taket
 - försökte sova.. igen 
 -  kroppen kliade så jag kliade tillbaka,..
 - snurrade lite till
 - kollade på klockan.. 
 - och somnade sen riktigt djupt faktiskt..
AAAAAH?! Klockan ringa.. fatta ingenting ..  Cold Play som alarm.. KUL ?! Känns som jag sovit en kvart. Gick upp 8:15 och sen till skolan..

Varför ska det vara så svårt att sova? Tro mig jag försöker men jag är aldrig trött när jag borde vara det. Sjukt.



Jag saknar Linn så mycket förresten. Och alla tjejerna där hemma ... fan. Skickar en tanke och kram till alla er! Nu är alla samlade där hemma och jag känner att jag fattas.. men nästa torsdag kommer jag hem! 16:e december!



Nu då? Aao, vila och sola min bleka hy senare på Norrtälje badhus.
Inge bra med solarium säger du? Nej vet jag väl. Men vad gör det om 100 år?
Hatar att vara blek och känna mig ofräsch.











Såå. Vad händer i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0