What the ...

Aha?

Vaknade då nyss och hade ingen aning om var i världen- eller vart i tiden jag vaknade nånstans. Sjuk känsla.

Mamma tittade in när jag låg på sängen och frågade hur jag mådde.
Frågade henne om jag sovit sen igår eller nånting.. tvärdeckad känsla.
Men neeej, sa hon, du väckte ju Linn halv 8 imorse och du tittade på film med Sandra inatt.

Shit ?! Jag trodde det var typ onsdag och att jag hade sovit i över 12 timmar.
Jätte läskig känsla. hahaha


Linn ska snart iväg till Solglimten för att sova över. Imorgon 9:30 är det julavslutning på hennes skola och sen har även hon jullov!

Jaa.. och idag då? Vad händer? Jag får int gå ut för mor min. Min hals är fuckad och jag har svårt att andas faktiskt.. skumt som fan .. eller egentligen inte med tanke på att jag stått i världens kallaste drag i tre nätter när jag jobbade i helgen.
Ska leta reda på min astmaspray.

Så mina vänner just nu är kaffe, te och Zyx.

Ha't bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0