Yow Homies




Var då ute på stan i stort sett heeela dagen.
Vaknade runt 12 när Ida ringde och väckte mig. Åkte ner på stan och fikade med henne, Jossa och Karro.
Saknat som fan!

Satt på stan, Kaffestugan, i ett x antal timmar.. gick förbi systemet och sen hem.
Väl hemma igen bytte jag om, hämtade mamma och storasyster.
For ner igen på stan, pekade ut julklappar vilket mamma ville att jag skulle göra, handlade mat och for hem och gjorde tacos.
MUMS - som Maria Montezami skulle säga. (..eller hur fan hon nu stavar sitt namn, oväsentligt egentligen)


Har nu sett Hangover med storasyrran. TRÖTTNAR ALDRIG.
Bästa filmen ever. hahaha



Well well.. lägga mig nu och vänta på John Blund.

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0