Bloody Sunday





Jag har haft en rolig helg. Vi har roat oss så gott det går(vilket vi är väldigt bra på) :

I fredags var vi hos Sofie och kikade hockey, dansade och drack vin. Super trevligt.
Igår var jag ner på centrum i snöovädret med Fierza och Sanna. Kvällen slutade med Melodifestivalen hos Fierza med vin och gött sällskap, gick sedan på korridorsfesten i 10:an, sen krogen efter det där det blev att dansa till en värdelös DJ. Bra musik, men han hade dock ingen koll på läget märkte alla på dansgolvet. haaaha.

Jag har snoozat i ungefär 2 timmar imorse vilket jag gjorde igår också.. klädde väl på mig och vilade lite till efter det. Snart ska vi titta film och mysa lite till hos Fierza.
Imorgon blir det skola och prov. På onsdag blir det heldagsprov, så dags att återgå till verkligheten nu och koncentrationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0