En perfekt dag för att simma och basta ^^

Vi tar Michas bil och åker till simhallen en sväng alldeles strax. Ska bli jätte skönt, jag har inte simmat sen jullovet så det blir jätte bra. Bättre sent än aldrig :)


Sjukt segt i skolan idag och det har smittat av sig på mig..  

Haha ni som inte sett The Hangover måste göra det förresten. Jag vet det är inte någon ny film direkt men ni måste se den. Haha typiskt min humor. Vi kollade på den igår och jag tyckte den var mycket roligare nu än första gången jag såg den haha. Kanon film :p

Nu är klockan snart halv fem så jag måste dra mig.
Simhallen nästa!


Kommentarer
Postat av: Fierza

hahaha, de e de ingen vet Tina.. och ja! hangover snart igen fan!!

2010-02-22 @ 20:02:34
URL: http://fierza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0