En promenad mot centrum är aldrig fel

Efter skolan gick jag med Fierza ner mot centrum. Hon skulle kolla en tröja på H&M och lite annat.
Det är så skönt att bo här för att man kan ta en skön promenix ner och det är inte alls långt. Rätt skönt :)

Själv köpte jag en påse bröd och maryland cookies på Ica på vägen tillbaka.. blev så sjukt sugen på något. Käkar inte så mycket sånt längre, tråkigt och ser inget nöje med det men idag fanns det ett sug.
Det jag har käkat är väl Ballerina som Fierza käkar. Usch vad jag alltid tyckt dom är tråkiga men man börjar gilla dom mer och mer nu antar jag haaha. Inte för mycket men någon då och då är gott såklart.


Nu ska jag vila lite, sen packa ner mina grejer inför helgen och senare blir det film hos Fierza, förvånad? haha




Btw, just smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0