happy valentine's day

Mamma har skämt bort mig i helgen verkligen. Vad är man utan mamma?
Jag älskar henne, min mamma är bäst. Hon finns alltid där för mig. Ibland kan hon ha lite roliga värderingar men hon menar ju väl med allt hon gör till 100%.
Min lillasyster har även hon skämt bort mig i helgen. Lägger filtar om mig när jag sover, pussar mig på kinden och kramar mig så mycket hon bara hinner medan jag är hemma. Visst har vi hamnat i kläm angående olika fåniga saker men det är väl sånt systrar gör?
Min storasyster saknar jag. Hon har flyttat, and so have I. Sånt är livet, men vi vet var vi har varandra. Vi har inte hunnit ses mycket senaste tiden men det blir bättre till sommaren tror jag när vi båda är i samma stad.

Jag har jobbat både fredag och lördag natt. Sov till klockan tre idag men det är jag väl värd? Mamma har lagat mat och donat hela helgen. Köpte en tröja åt mig, ett par skor och massa mer saker i helgen, inget jag begär alls, men jag är så sjukt tacksam. Och det vet hon. I alla hjärtans dag-present fick jag örhängen, läppbalsam och en liten Guess-parfym. Super söt och precis vad jag behöver:)
Mama I love you.


Ända sedan jag var liten har vi flickor varit mammas allt. Det vet vi. Och hon har gjort allt hon kan för att vi ska få en bra uppväxt. Saker har inte alltid gått som hon(eller vi) önskat och saker har hänt som inget barn skall behöva uppleva. Men mammas hjärta, famn och beskydd har ändå gjort oss till dom människor som vi blivit idag och det kan vi inte tacka någon annan för.
Jag vet att ni behöver mig lika mycket som jag behöver er.
Always have, always will



Denna dag tillägnar jag min mamma och mina två systrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0