"He's just not that in to you"

-  det blev filmen vi såg hos Sofie.
Grymt bra film som visar killars beteende efter en första date, hur de tänker och vad de menar med deras beteende, typ. Haha! De sista 5 minuterna var dock inte så bra :P de blev ingen bild och bara ljud! .. men vi som sett den vet ju hur den slutar så det var ingen fara..


Jag vet inte vad det är med mig, jag är så sjukt trött. Det är helt sanslöst. Jag somnade i soffan hos Sofie en stund, jag somnade hos Fierza en stund i tisdags eller när det nu var.. jag sover så tungt om nätterna att det är riktigt svårt att ta sig upp på morgonen ^^ haha det är ju kanske för att jag varit uppe så sent de senaste veckorna!


Nu väntar sängen, prov imorgon!!


music<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0