Känns som om det är måndag idag

Men det beror nog på att det var självstudier igår, och att jag åkte tillbaka från Mora igår, vilket jag brukar göra på söndagar i vanliga fall. Super skönt!

Denna dag blir inte så speciellt händelserik alls. Det blir att plugga maaaassa geografi. Vi har världsprov på torsdag och det är ganska mycket som kommer med :)
Jag ska ner till Fierza om någon timme. Vi ska plugga och göra sallad tillsammans. Man får slå ihop lite ingredienser när man är två fattiga students, right?



Det var sånt himla fint väder igår när jag fick lov att sitta på bussen ..









hade gärna spenderat tiden utomhus istället.




men .. nej jag fick lov att läsa Modul 2 istället. "Geography in Travel Planning".

Dags att återgå till geografin nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0