Misslyckande

Vaken till sex imorse.. kollade på Grease med Micha och Fierza(vi som blev sist kvar på pyamaspartyt igår) men sen bestämde vi oss för att gå hem ändå till sist.
Ringde mamma när jag kom hem till mig .. kunde inte somna.
Konstant magont och illamående.

Vad är det som händer?


Misslyckades på mina två prov idag.. G på det ena och två poäng från G på det andra. Från MVG till detta resultat känns inte bra. Men man får la skylla sig själv när man inte är koncentrerad och aktiv. Hur som helst så löser det sig eftersom dom lägger ihop flera av modulerna i klumpar så det blir betyg på sammanlagda prov. Och jag klarar mig eftersom jag fått bra på dom andra så ... det löser sig

Det är fredag idag, eller hur? ..
Känns inte så ..


Men det gör ingenting, för jag ska ändå sticka


- Jordin Sparks is great when you are feeling blue
// bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0