On the top of the world


.. that´s where I wanna be



Precis gått igenom ännu en modul i skolan.. och ett prov. Samma sak nu efter lunch.
Har i alla fall ätit lite nu så förhoppningsvis ska jag kunna hålla mig vaken. Sov nästan hela dagen igår så hade lite svårt att somna i natt men tillslut så gick det.

Flum som vanligt i skolan.. och bästa platserna har vi denna vecka :P






Jag har konstant shopping-sug. Vad är det som händer? :P
Kände inte såhär förra terminen men då hade jag ju faktiskt en dyrare lägenhet också = mindre pengar över varje månad.
Jag har fortfarande inte fått mitt paket från H&M heller, men det kommer nästa vecka! yey





Jag vill göra något litet och osynligt, bara för mig. Kanske blir något idag.. vi får se.


Kommentarer
Postat av: Fierza

hahaha klart vi har bästa platserna haha.. a girl's gotta do what a girl's gotta do...

2010-02-09 @ 00:00:47
URL: http://fierza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0