plugga plugga plugga.. shoppa ?



Mitt shoppingsug lägger sig verkligen aldrig. Så mycket saker jag vill ha ..
Längtar till sommaren och sommarlovet. Gillar att vara här i Norrtälje mer och mer men som ni vet så är Mora ändå i hjärtat såklart.
Ni som ännu bor kvar i Mora kanske inte förstår men guud så man längtar dit när man inte är där lika ofta längre. Ska bli skönt att komma hem i helgen på torsdag men ändå inte.. jobbigt att åka fram och tillbaka men vi är ändå lediga på måndag så då kan man lika gärna åka :) skönt när man har några dagar på sig att slappna av.
Saknar familjen<3

I helgen blir det dock att jobba, besöka frisören och att plugga. Sen ska jag hinna med att träffa lite godingar också såklart.

...

Fy jag känner verkligen hur jag skulle kunna dyka ner i sängen igen utan att vakna på hela dagen. Jag är helt slut. Verkligen slut i hela kroppen. Kan man vara tröttare än jag idag ? haha

Jag gjorde i alla fall jätte god mat igår: kyckling, bulgur, rödlök och guacamole. Inte alls komplicerat men såååå mumsigt.

Nej, då var det dags med några fler timmar av tariffer.

... open jaw, double open jaw, single open jaw, normal fares, special fares, OneWay, RoundTrip, CircleTrip, Specified routing, CTM, HIP ..

Hörs efter 16:00 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0