sista skoldagen för denna vecka :)

Nu har vi haft våran "efterlängtade" geografiprov och jag måste säga att det gick bra :) fick lite hjärnsläpp men det löste sig. Jag är nöjd.
Jävla-piss-Afrika gick också bättre än förväntat. Bra där!


Har haft lunch sen 11 ungefär. Vi fick gå när provet var klart. Börjar igen klockan 13.00 som vanligt.
Rätt gött faktiskt


På onsdag har vi heldagsprov.. vi ska ha som en slags förberedningsdag inför 11:e mars då vi ska skriva IATA-tentan i Stockholm.. vilket blir en heldag med tariffer, geografi, moduler, amadeus, airline codes, global indicators och det ena med det andra.
Så i helgen ska jag faktiskt göra lite Amadeus. Jag minns typ ingenting därifrån och det är ju inte alls bra :S 
Lär kika igenom gamla modul-prov också.. helgen blir med andra ord lugn för mig :)
Såhär nära IATA vill man inte sulla till det i skallen direkt.. jag har lätt för att få hjärnsläpp och sånt så man bör ju ska vara säker när man väl åker dit..
Måste även köpa flikar nu i helgen så jag kan lägga in det i PAT:n ..

Tro om jag ska gå till skolan imorgon också för att göra om mitt dåliga prov.. mycket nu





Jag har redan nu börjat planera min sommar. "Planerat" och "planerat".. men jag har så mycket saker jag vill göra :) Ska dessutom jobba som en tok men det ska man väl hinna med. Det ska bli så kul att vara kring ens vänner en längre tid. Det ska bli så himla roligt ! Lär ju ska hänga lite med vännerna i RK3 också förhoppningsvis :) Vi sa att vi skulle komma till varandras hemorter och besöka varann. Inte alla såklart men några. Typ Göteborg och nå mer^^
Ja, sommaren 2010 ska bli den bästa. Längesen jag längtade såhär mycket efter sommarlovet. Älskar sommaren


Och vet ni vad.. ? Jag hoppas mitt paket från H&M kommer idag.. ^^ tänk att det var ca 4 veckor sen jag beställde därifrån..  tiden rinner iväg !






// love my friends

Kommentarer
Postat av: Catrin ♥ svarar

oj jag vet nte, var ju snart ett år sedan jag publicerade klänningarna. Men sök på Rare fashion på google och sen onlinebutik eller liknande, så får du säkert upp ställen som säljer klänningarna

2010-02-18 @ 21:00:52
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0