Winter wonderland

Solen skiner och man kan ju inte bli på annat än tophumör !

Skönt att vakna upp i lilla Mora igen med solen i ögonen. Var nyss ute på en promenad med grannen, tog ingefär 45 minuter eller så. Skulle försöka gå i tid så jag skulle hinna hem tills lillasyrran skulle komma hem från skolan, men när jag var ute på gården så tittade hon ut alldeles chockad över att ingen var hemma när hon kom hem.. hon hade letat och längtat efter mig sa hon. Sötisen^^

Nu är jag ganska rastlös. Jag vill åka skoter, snowboard, gå på isen och bara hoppa runt i snön. Blir på sjukt bra humör av fina fintriga dagar. Vill dock att sommaren ska komma nu, men såna här dagar är omöjliga att klaga på ^^

Nu ska jag se om jag får med mig lillasyrran ner på isen en vända:)


Kommentarer
Postat av: Fierza

men eeeeyy duu e snygg!! hur gick de me håret? hahaha Linn e bäst!!

2010-02-12 @ 17:33:44
URL: http://fierza.blogg.se/
Postat av: tina

hahahaha du är för bra! det gick bra med håret ! Du får se imorgon :) haha. Linn är go.

2010-02-14 @ 19:22:26
URL: http://martinaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0