Zzzzzzzz..... ?

Jag ... jag är ganska tom på ord idag. Jag är varken deprimerad, grinig eller negativ. Jag är mest bara svag. Svag i skallen och svag i kroppen.. jag älskar snön men nu vill jag att värmen kommer snart. Man blir piggare och känner sig ständigt på topp då. I alla fall jag. Sommaren är min favorit-årstid.

Fierza och jag tog sällskap ner på centrum idag. Jag fick ju lov att handla något åt min stackars mage. Fierza provade lite kläder på rean och ja, man hittar ju alltid ett och annat. Själv köpte jag en ny fondation(min är snart slut) och ett nytt svart nagellack. Snål och helnöjd :)


Vi bokade tågbiljett till Göteborg nu ikväll. Jag, Fierza, Marie, Sanna och Sofie tar sällskap till Götet.. vi ska på TurMässan och sen ska vi leva rövare, haha. Jag ska ju bo hos Fierza, det säger väl allt. Äventyr!
Resan är dock inte aktuell förrän i slutet av mars. Men man kan ju få längta?



Konstigt det där med att skaffa lägenhet.. varför har man ständigt en krypande känsla av ensamhet? Inget konstigt egentligen, man får numera pusha sig själv, väcka sig själv och diskutera med sig själv.. fast än man egentligen inte är så speciellt ensam så speciellt ofta. Fattar ni vad jag menar? .. äh jag vet inte ens om jag vet själv vad jag pratar om haha..

Man har väl helt enkelt blivit vuxen nu

.. och sällskapssjuk


Fan vad skönt det är att ha en blogg ibland. Ursäkta språket.. (borde sluta svära nu. Fina flickor svär ju inte, eller?)
 Det är så skönt att kunna sitta och skriva av sig precis när och var man vill ibland faktiskt. En blogg är praktisk.
Den bästa diskussionen man kan ha är med sig själv, man får bäst svar då.


Så, vad har detta inlägg bidragit med? Ingenting.. men det har fått mig att bli ännu tröttare. Jag vet inte ens vad jag skriver om.. men en sak vet jag:
Dags att gå till sängen nu.

Kommentarer
Postat av: Fierza

hehe va söt du e gumman. men de e faktiskt sant, den bästa diskussionen man kan ha är me sig själv..

2010-02-02 @ 17:12:17
URL: http://fierza.blogg.se/
Postat av: tina

du är minst lika go du med.. haha

2010-02-05 @ 03:41:41
URL: http://martinaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0