Back to reality :)


Sicken tur att jag inte försov mig idag.. bussen tillbaka mot Stockholm går klockan elva. Tack och lov för MasExpressen säger jag bara :)

Helgen har varit skön. Har inte kunnat göra mer än att ligga stilla men jag klagar inte för det. Jag har hunnit träffa bland annat Agge, Millan & Karro(en snabbis) och Ida. Kul att se lite folk ju. Jag som hade tänkt kila in en vända på Wasa också om jag orkade för att hälsa på Frost Anna som jobbade igår men det blev inte så.

Min mage gör sjukt ont.. svårt att få i sig mat när magen säger ifrån nu.. kan lätt bli så :/
Kommande vecka kommer bestå av plugg, plugg och plugg.
6 prov att göra i veckan. Go Tina!

Nu lär jag väcka min stackars mamma som setat uppe hela natten(helt frivilligt) och kollat på standup komiker och skrattat som en tok.
... hon får nämligen lov att skjutsa mig till bussen, min kära morfar kunde inte ^^

Ha det bra nu alla, så hörs vi senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0