Ibland blir det inte som man tänkt sig

Slutade blogga när mitt tempo var som bäst, men faktiskt så tror jag att det berodde på ren slöhet.. sen fick jag halsfluss. Fick och fick.. jag HAR. Ingenting jag rekomenderar.. haha. Det sjukaste jag varit med om faktiskt. Riktigt jobbigt.
Var lite väl seg till akuten men efter mycket om och men så drog man väl dit och fick konstaterat att det var en stor spridning av halsfluss. Kul va ? ööö nä.
Dessutom skulle dom ju ha det där förbannade "pick i fingret".. gillar inte.




Vaknade upp ett flertal gånger under natten/morgonen, men sista gången var på grund av att min kära mor stod och lagade den godaste soppan som jag bara älskar.. Korvsoppa :) ätit den sen jag var knodd. Riktigt god.

Soppa nu


Kommentarer
Postat av: Johan

Krya på dig! :)

2010-01-29 @ 16:36:30
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0