Morrn morrn


Yes då har man lyckats sova någon ynka timme i natt i alla fall, Fierza skulle ringa och försöka väcka mig imorse men det var inte så lätt! Hahah

Nu blir det kaffe och sen plugget... tariffer igen då.. "vilken tur vi har ?!"

Jag längtar efter min beställning.. jag vill ha mina kläder nu nu nu
Ikväll vet ni va, så ska jag försöka lägga mig i tid. Blev inte riktigt så i natt. Hm, är väl så det blir när man stannar uppe några tjejor och pratar om ja Gud vet allt!
Behövligt :)


Tvättid efter skolan också.. sen plugga moduler. Yeey, vilken rolig dag detta blir... weekend soon ?



Kommentarer
Postat av: Fierza

Det var inte så lätt? Hahaha, va menar du nu? haha

2010-01-19 @ 18:41:17
URL: http://fierza.blogg.se/
Postat av: tina

kan ju bero på att en viss Tina fick lov att vakna på egen hand och det var inte lätt:P du sov ju du med :D

2010-01-19 @ 19:28:56
URL: http://martinaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0