Göteborg fram och tillbaka


Fierza jobbar med att sälja jordgubbar. Jag och Hanna (Fierzas lillasyster) roade oss under tiden ..




Gammal kärring? Bilden med Hanna som bäbis gjorde våran dag. Garvade så vi dog.


Hanna var inte allt för glad när hon hade fått lov att gå och klippa sig.. hon blev jätte fin och det var inte alls så illa som lilla Hanna själv tyckte.. hon fick en lila slinga på ena sidan och en rosa på den andra i alla fall, då blev hon lite gladare^^


Fierza säljer jordgubbar från Tyskland, vid IcaMaxi inne på Allum. Har aldrig sett så stora gubbar i mitt liv! .. och nå sjukt goda var dom.
Längesen jag ätit så mycket jordgubbar som jag gjorde i helgen. Mums!


En väldigt dålig bild på Allums insida. Det är ett köpcentrum med massa affärer och grejer. Mysigt!



I det stora hela så var helgen helt klart bra. Ångrar inte att jag åkte. Men mitt hjärta krossades en del med tanke på att jag inte kom in på Green Day som jag velat se sen jag var liten men aldrig haft tid att åka.
En lyktstolpe i Partille fick ta mest skit. Sparkade till den så att den slutade lysa. SÅ ARG.. och ledsen. Mest besviken tror jag. Vill aldrig vara med om det igen.

.. antar jag får vänta några år till tills dom kommer tillbaka.  </3

INTE OKEJ


Hur som helst så har jag jobbat inatt. Hur dum är jag ? .. typ såhär mycket (sträcker ut armarna åt varsitt håll)..
Kom hem ca 21:30 igår, direkt från Göteborg. Började jobba 23.00. Varför klaga? Ville såklart inte åka till jobbet, men eftersom du ändå jobbar borta några dagar nu kan jag ju lika gärna jobba så länge(:

Kom hem nu på morgonen och gick upp till mamma samtidigt som jag funderade på vilken dag det var.. :
- Öhm.. mamma? Ska inte Linn till skolan nå? (jag funderar så det knakar på vilken dag det är och kommer på att "hallåå, jo klart hon ska"??)
Mamma tittar upp på mig.. och säger:
- Öö ... hm, va? OJ JA! Det ska hon ju!! SHIT!
- Mamma, somna om. Jag ordnar det.

Hon somnar om, med ett leende på läpparna. Somnade nog om på säkert en sekund. Söt. Sliten och söt. Hon jobbar ju som en gnu, lika bra att låta henne sova.
Jag väckte Linn som sken som en solstråle och vi lyssnade musik och fixade henne inför skoldagen tillsammans. Taxin hämtade henne som vanligt och hon var såå glad.

Jag älskar min familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0