Midsommarafton & midsommar dagen á la 2010


Kusin Ramus, Carina, Linn, Sandra, Ecke, mamma, Magnus och jag började här hemma igår (lördag) med att fira midsommar. Med sill, nubbe, öl & vin samt ett glatt humör blev dagen kanon. Vi gick och tittade på majstångsresningen, träffade lite folk och umgicks i solen. Morfar träffade vi där och han följde med tillbaka hem till oss på lite dricka och mys på altanen.

Senare skjutsade mamma iväg mig och Magnus till Orsa på fest som sen slutade vid Orsas camping/strand.



Busungarna Rasmus och Magnus apar sig .. haha.<3

På fredagen hur som helst så började min kväll hos Karro i Orsa. Jag och Jessica Hellström va där samt Jessica Magnusson. Senare åkte vi hem till Feffe en stund för att träffa världens bästa Magnus & alla de andra :) Kvällen blev kort men bra ändå :) vore det inte för regnet så skulle det blivit en kanon dag.
Fredagen va väldigt seg till en början med tanke på att man inte visste vart man skulle dra sig.. men allt löste sig,- som vanligt ^^


 
You make me stronger
You make my day
You make me smile
You make proud
You make me laugh
You make my days shine every day
You are the light in the dark
.. I´m all yours


You make my day :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0