I'm walking on sunshine

Såhär är det gott folk:
- jag måste faktisk få skriva av mig lite om hur bra jag börjat må den senaste tiden. 
Vet att det inte är ofta jag skriver om mitt liv i den vinkeln, men från och med idag ändrar vi på det!

Det är då mycket tack vare en person som nyligen kommit in i i mitt liv. Fort har det gått men vem bryr sig? Det är inget fel med det:) Så länge man tar vara på tiden, och människorna runt omkring sig, så spelar det ingen roll vad som händer.  

Är det inte konstigt egentligen att man kan må väldigt bra som ensam, men att man känner det där lilla extra bara av att ha en annan person i sin närhet och i sina tankar?
Man liksom skiner lite extra. Haha, det är ganska komiskt egentligen men visst är det härligt?
Det är ungefär som att man går runt och ler, ständigt. Man ser liksom lösningar i saker och man grubblar inte så mycket. Man har en konstant glädjande känsla inom sig. Har ni aldrig känt så? Då måste ni faktiskt testa det, annars har ni missat något.
Jag vet att jag också mår bra utan någon också, ensam är trots allt alltid stark. Men man mår aldrig så bra som när man får dela sina dagar och tankar med någon annan.
- Tänk att vakna upp på morgonen med en människa brevid sig som får en att må så mycket bättre än någon annan, tänk att känna en annan människas doft och kropp intill sig, och att veta att den människan tänker på dig lika mycket som du tänker på den tillbaka. Det låter väldigt smörigt jag vet, men ni som känt såhär vet att det är precis så det är. Inget fel med det, det är sanningen :) Hahaha. Tro inte att jag är knäpp.
I'm just walking on sunshine.

Jag är glad att jag har såna goa vänner. <3
Jag är glad att jag har en sån bra familj. <3
Jag är glad att jag har dig. <3

Tack för att ni gör mitt liv så mycket bättre!

Övrigt: Jag har praktikplatsen klar för period 1. Jag har jobb i sommar och höst. Jag har gått klart första året i skolan med skapligt bra betyg, om inte väldigt bra, allt är inte klart ännu. Jag klarade IATA! .. hmm vad mer? Jag har framtidsplaner men det visar ju sig med tiden om dom går som man tänkt eller inte, right? Det finns säkert så mycket mer också men jag orkar inte dra upp allting.

And that's the way it is.


Kommentarer
Postat av: Johan

Sweet! Livet leker när de känslorna finns kring en! ;D



Ha det bäst!

2010-06-17 @ 00:59:03
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0