Molnigt & 4+ grader


Bättre än snö såhär i slutet av mars i alla fall, eller hur? Snö är underbart också men nu tycker jag våren ska sätta fart. Sommaren 2010 kommer sakta men säkert.

Inte många veckor kvar i skolan nu ..
Åker till Göteborg på onsdag. Tur-mässan är evenemanget vi ska besöka. En mässa om turismindustrin o.s.v Ska bli spännande. Jag ska bo hos Fierza. Ser fram emot det verkligen.

Veckan efter är det påsk och då traskar jag hemöver:)
Sen övrigt i april är det mer kurser vi ska gå igenom i skolan. Kundsevice, affärs/marknadsföring, social- och personlig kompetens med mera. Maj är sista månaden i skolan .. slutar runt den 27:e. Då blir det massa kul sista veckorna. Gud så kul det ska bli. Inte långt kvar nu .. och ett helt läsår har snart gått..

Glöm inte att det är i maj vi får resultatet från IATA ... jag dör.


Som lillasyrran säger "Kalle Blomquist's stad!" .. super fint



// Städa nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0