RK3 på Arlanda 09:45 - 16:30


Yes. Heldag på Arlanda alltså. Åkte bil med Sofia, Fierza, Sanna och Marie:) Det var spännande, men jag var sliten redan när vi kom dit. Vi åkte runt med buss och kikade på alla terminaler, fick se vad som händer under tiden som passagerare stiger på och kliver av flyg. Menzies berättade om vad de gör på Arlanda, fick se lite lounger och kungens VIP-lounge som vi btw inte tyckte va nå vidare snygg eller fräsch alls.. haha.
Besökte Star Bucks och taxfree.

Ja dagen har varit bra helt enkelt men jag är trött som attan. Mina ben är helt slut. Haha.
Nu ska jag ner och kika film hos Fierza, ovanligt va ?



Tvättid ikväll också mellan 19-22.. happyface!


// NU är det HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0