Saturdaynight





Uppdaterat dåligt de senaste tre dagarna men vem bryr sig ? Har varit borta från datorn helt enkelt.

Igår blev det en rätt lugn dag, vi vandrade längs stockholms gator i solen, vilade lite hemma hos Emma och åkte sedan tillbaka till campus. Kikade på en komedi hos Fierza på kvällen med Micha och Joe. Sedan drog jag upp till mig för att sova.
Vaknade lite då och då, men klockan ett blev det att kasta sig upp för att göra sig klar på 15 minuter och dra ner på stan för en fika/frukost med Marie, Fierza, Micha, Sofia och Sanna. Trevligt var det :)

Idag har jag städat lägenheten och lagat ugnspannkaka med frysta bär till, igen.. haha. Vadådå? Det är ju gott^^

Melodifestivalen nu, shake'a lite på krogen ikväll. Kanske en och annan grogg med Sofie också:) haha.
Egentligen är jag dö-trött men vem tackar nej till att dansa lite med tjejorna ?

G'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0