Tillbaka på Campus Roslagen


Åkte till Götet med folk ur klassen, vi har besökt TUR-Mässan, festat, shoppat, vilat, myst, festat och festat. Spenderade en del pengar men det var det värt.
Stort tack till Fierza och hennes familj som var sjukt trevliga mot oss som bodde där(jag, Micha och Erika).

Slängde mig i duschen det första jag gjorde. Grymt skönt :) Packar upp imöra, orkar inte nu. Kroppen är så slutkörd kan jag tala om.. till en början var tåget mot Göteborg, i onsdagskväll, försenat med 4.5 timmar. Vi blev stående i Södertälje.. föör länge! Jävla x2000.. Fick lov att ragga taxi väl framme i Göteborg.
På hemvägen idag åkte vi från Göteborg med InterCity.. har aldrig haft nå emot dessa tåg med tanke på att jag ofta åker dom mellan Mora - Stockholm, men fyfan vilket grisigt tåg. Hahaha :P nästintill äckligt. Men men .. resan är halva nöjet. Eller? Med tanke på att någon snodde Maries bagage så kan man inte påstå att resan var halva nöjet, i alla fall inte denna gång. Fyfan vilket oflyt vi har haft !


Jag shoppade i alla fall på GinaTricot: en jacka, ett par byxor, ett par leggins, en tröja, en klänning och några armband. Köpte även ett par pumps på DinSko. Tinis är såå nöjd

natti natti nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0