Vad fan hände ?


Vaknade igår klockan 12.30 ungefär, hoppade raka vägen in i duschen.. sen fick man ett litet samtal från Fierza som var något i den här stilen:
Hon:  Hallå där! Vad gör du då?
Jag: Hej, ingenting jag vaknade nyss och har bara duschat och nu sitter jag här.
Hon: Okeej! Jag har skit tråkigt och måste få se någon. Kan jag komma till dig nu ? :D
Jag: Haha KOM!



...
Ja det blev Amadeus, massa skratt, kaffe, nötter, Ballerina, youtube, kaffe, lite mer kaffe, nötter.. och sen var Fierza och hämtade vårrullar som hon bjöd mig på. Haha hon stod och lagade mat åt mig, i mitt eget kök. Det är inte alltid man blir serverad nu för tiden :) Tack för det än en gång!

Ja det blev mer plugg...



Men,... eller va gjorde Fierza "egentligen" ... ?




- låter bilden/bilderna tala för sig själv.



Tina & Erika goes Mora i eftermiddag.




byebye!



Kommentarer
Postat av: Fierza

HAHAHAHAHAHAHA så jävla snygg. Fattar inte hur ja kunde födas så het asså.. Och du är en mother fucker

2010-03-04 @ 12:24:41
URL: http://fierza.blogg.se/
Postat av: tina

well yea, I guess you are. HAAHA, tell me some I don't know ;)

2010-03-04 @ 12:45:56
URL: http://martinaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0