what doesn't kill you makes you stronger


:)

Right?  ..



Vi är lediga imorgon. Därför häckar jag här med gott samvete. Ska faktiskt dra ut och springa lite imorgon hade jag tänkt. Har funderat på det en hel del gånger senaste tiden men aldrig blivit av på grund av väder med mera..
Ska se om jag kommer iväg imorgon :)


Jag, Emma.S och Fierza tog bussen ner på stan idag.. letar jeansjacka och shorts från H&M som tydligen är slut precis överallt? Jag ska kolla lite extra hemma i Mora i helgen.
.. för jag och Erika drar till Dalarna på torsdag. Det ni!
Home sweet home


⋆★





(:



- har haft ont i huvudet i två dagar nu så vila och legat är allt jag gjort idag. Imorgon ska jag göra två prov hemma på datorn .. 3 timmar / prov .. wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0